Modernizacja środowiska druku i wdrożenie MPS w instytucji publicznej

Wymiana floty drukującej przy zachowaniu ciągłości pracy urzędu.

O kliencie

Jednostka administracji publicznej zatrudniająca ponad 250 pracowników, zlokalizowana w województwie lubelskim. Obsługuje zarówno mieszkańców, jak i wewnętrzne jednostki organizacyjne, gdzie niezawodność sprzętu i kontrola kosztów są kluczowe.

Sytuacja początkowa

Klient korzystał z bardzo przestarzałych urządzeń drukujących – ponad dziesięcioletnich, często awaryjnych, wynajętych w nieefektywnym modelu. Częste serwisy i przestoje wpływały negatywnie na pracę urzędu, a koszty eksploatacji były trudne do kontrolowania.

Wyzwania

  • Wymiana floty drukującej przy zachowaniu ciągłości pracy urzędu
  • Zmniejszenie kosztów wydruku bez utraty jakości i funkcjonalności
  • Zapewnienie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (zgodnie z wymaganiami przetargu)
  • Wdrożenie systemu zarządzania drukiem (MPS)
  • Przeprowadzenie projektu w okresie ograniczeń covidowych

Cele i założenia

  • Obniżenie kosztów wydruków w perspektywie 3 lat
  • Zwiększenie niezawodności infrastruktury druku
  • Zapewnienie transparentności i raportowania zużycia
  • Standaryzacja urządzeń i uproszczenie serwisowania
  • Zgodność z wymogami przetargowymi w zakresie sprzętu i materiałów

Zakres współpracy

  • Wstępna analiza stanu obecnego i szacunków kosztów
  • Pomoc w opracowaniu wymagań technicznych do dokumentacji
  • Udział w postępowaniu i zapewnienie oferty z oryginalnymi materiałami
  • Instalacja 67 urządzeń wielofunkcyjnych
  • Wdrożenie modelu dzierżawy z systemem zarządzania drukiem (MPS

Działania

Sprzęt i konfiguracja:


Zainstalowano nowoczesne urządzenia wielofunkcyjne firmy Sharp – 3- i 4-funkcyjne, dopasowane do potrzeb różnych jednostek wewnętrznych. Wszystkie urządzenia zostały objęte dzierżawą i centralnym monitoringiem zużycia.

 

Chcesz podobnego efektu u siebie?


Skontaktuj się z nami – stworzymy rozwiązanie, które połączy wydajność, bezpieczeństwo, estetykę i kontrolę kosztów.

Zadzwoń do nas

+48 22 673 02 22

Wyślij wiadomość

biuro@jmdata.pl

Wyślij zgłoszenie

Wypełnij formularz

JM DATA w liczbach

Zaufaj naszemu doświadczeniu!

lata na rynku

wygranych kontraktów i przetargów

wartość zrealizowanych projektów (mln złotych)

Od rozmowy
do rozwiązań

Wszystko zaczyna się od rozmowy z doradcą

Podczas 15-minutowej, bezpłatnej konsultacji wspólnie przyjrzymy się Twoim wyzwaniom i zaproponujemy rozwiązania, które pozwolą działać efektywniej i z większym spokojem.

Bezpłatnie. Bez zobowiązań.